Strony

środa, 31 maja 2017

Ażurowe Perełki i Royalove.





Polecam RoyaLOVE






"Ażurowe Perełki ".


           Jakiś czas temu trafił do mnie , sznur akrylowych perełek. Moim zadaniem było przerobienie go na dwa krótsze naszyjniki, bransoletkę i uzupełnienie tego zestawu kolczykami.

Zrobiłam dwa sznury o długości  50  i 60 cm. Naszyjniki  zakończyłam elementami ze stali chirurgicznej, a do jednego ze sznurów doczepiłam chwost z nici metalizowanej w kolorze srebrnym. 
Bransoletka powstała z tych samych elementów, lecz w tym przypadku trzy mini  sznury połączyłam w jedną całość.






Kolczyki postanowiłam zrobić z większych perełek, które już od dłuższego czasu czekały na swoją kolej. Były to perły Swarovskiego o średnicy 12 mm . Ubrałam je w szklane koraliki Toho Round w rozmiarze 11 i 15 oraz Toho Treasure 12. Ażurowe perełki zawiesiłam na srebrnych biglach.
Długość kolczyków to około 3,7 cm .





"Polecam Royalove"

          Z końcem kwietnia zakończyła się 3 edycja konkursu Polecam Royalove w której brałam udział :) Przez czas jego trwania mogłam się z Wami podzielić jak powstały kwiaty "Flora", które mogą mieć wiele zastosowań oraz jak robię szkatułki na biżuterię.

Chciałam bardzo podziękować Royal Stone oraz Pani Agacie za możliwość udziału w konkursie.
A także czytelnikom  mojego bloga, w szczególności tym którzy zdecydowali się na użycie mojego kodu umożliwiając mi wygraną. Bez Was nie byłoby to możliwe . 
Sprawiliście mi wspaniała niespodziankę. Dziękuję :)))

Poniżej na zdjęciu nagroda i  skarby od Royal Stone. A na pasku po prawej stronie kod rabatowy do wielokrotnego użytku na Wasze zakupy :)





A.



10 komentarzy:

  1. Asiu, pięknie przerobiłaś perełki. Komplet jest śliczny i elegancki :) Jeszcze raz gratuluję Ci wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Joasiu,jakimi nićmi robi Pani 15 toho na szydełku .Na moich ukośnikach tak mocno widać nici choć robię bardzo sciśle nićmi do dżinsu gutermanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam dwóch rodzajów nici kordonek: Altin Basak 50 lub nici Ariadna Talia 30.
      Jeżeli robię ukośnik to zazwyczaj używam szydełka 0,4 mm (przy większym bardziej nić była widoczna) ,a do zwykłego sznura (np na 8 koralików w rzędzie) 0,5 mm lub 0,6 mm . Życzę udanego szydełkowania :))

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję.Przyczyną chyba jest szydełko.Dzięki.Lucyna.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Przede wszystkim gratuluję wygranej! Chyba szykuje się zakupowe szaleństwo :)
    Perełkowy komplet jest śliczny: bardzo elegancki, ale bez "nadęcia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Powoli się szykuję ,parę rzeczy mam już na oku ;)

      Usuń
  4. Perełki prześliczne i oczywiście gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uuu gratuluję, będą zakupki:) a perły jak zwykle niezawodne,jak one to robią,że w każdym wydaniu takie eleganckie;)

    OdpowiedzUsuń