Strony

piątek, 28 kwietnia 2017

Koty Dwa i Niedokończone Opowieści.




Earrings - Two Cats .






"Koty Dwa" - kolczyki z agatami. 

              Dawno dawno temu wpadłam na pomysł, aby trochę przerobić pierwszą wersję  kocich sztyftów. Postanowiłam doczepić do nich kamyki w kształcie kropelek , wybór padł na agaty. Będąc pod ich urokiem do końca nie mogłam zdecydować się na kolor i tak powstały trzy wersje kolorystyczne.





Górną część kolczyków wyplotłam z moich ulubionych Toho R 15 ( 1,5 mm), prawie w całości, bo na kocich uszkach dodałam po większym koraliku Toho R 11 (2,2 mm) .Na każdy agat wyplotłam czapeczkę w kolorze kocich główek z koralików TR 15 i TT 12, a pomiędzy łączenie postanowiłam zamocować kuleczkę agatu zbliżoną kolorem do kamiennej kropelki. Gdy wszystkie elementy były już przygotowane nadszedł czas na dopasowanie sztyftów.

Zaglądam do mojego pudelka ze stalą i co się stało?
Tylko jedna para. A oprócz tych kolczyków w głowie kiełkował pomysł na następne trzy pary kolczyków.  I tak proces twórczy został przerwany.




Niedokończone Opowieści.

Jakiś czas temu pisałam Wam o moim pudełku z " Niedokończonymi opowieściami  ", tam trafiają prawie wszystkie moje niedokończone prace. Jest to zwykle kartonowe pudełko niedużej wielkości, ale niestety to nie jest moje jedyne pudełko, są jeszcze mini pudełeczka.
I tym razem w oczekiwaniu na sztyfty, kolczyki trafiły do takiego mini pudełeczka, w nadziei, że będą szybciej dokończone. W między czasie wpadł mi już inny pomysł do głowy i dopiero niedawno 
"Koty Dwa" doczekały się swoich sztyftów , a ja postanowiłam się rozprawić z moim pudełkiem :) .




Mam wielką nadzieję , że takich niedokończonych prac będzie coraz mniej .
Wiem, że część z Was ma również swoje " Niedokończone opowieści ", więc życzę Wam aby każda 
rzecz jaką tworzycie lub robicie mogła być zawsze dokończona :) .

Asia







12 komentarzy:

  1. Fantastyczne kotki, no przeurocze po prostu :) Podobają mi się w każdej wersji kolorystycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koteczki:) Powodzenia w stopniowym likwidowaniu "Niedokończonych opowieści" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne kolczyki:)To ciekawe, bo ja mam podobnie z tymi mniejszymi i większymi pudełeczkami. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kiciusie, kropelki pasują do nich idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi "kociakami" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie się powtórzę, ale co tam :) są cudne i ja, jako kocia fanka aprobuję je w całości:) Nosiłabym je ze swoją kocią broszką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za Wasze komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń