Strony

środa, 14 września 2016

Pudrowy róż,naszyjnik.


Powder pink,necklace.


    " Pudrowy róż " w drugiej odsłonie☺. Lecz w tej formie jest po raz pierwszy.

Naszyjnik powstał do pudrowego zestawu składającego się z bransoletki i kolczyków.
Sama nie jestem zwolenniczką  kompletów,lubię nosić mieszane zestawy, co nie przeszkadza mi w ich podziwianiu i tworzeniu.
Właścicielka "Pudrowego różu" w przeciwieństwie do mnie, uwielbia komplety i zapragnęła mieć naszyjnik, co było dla mnie motywacją do jego stworzenia.

Do naszyjnika wykorzystałam motyw kolczyków i wyplotłam dziesięć kwadratowych poduszeczek,
ściegiem peyote. Zamontowałam je pomiędzy sznureczki zrobione ściegiem  twisted herringbone.
Żeby naszyjnik był gęściejszy, dodałam kilka sznurków bez poduszeczek.Całość połączyłam na końcach i umieściłam w metalowych zakończeniach.


Materia :
Toho  11/o SL F Rosaline , 11/o i 15/o PFG Aluminium oraz Fire Polish 4mm w kolorze Silver.



Powder pink,necklace.



Powder pink,necklace.

J.

8 komentarzy:

  1. Prześliczny! Delikatny i ulotny jak babie lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Wpasował się w porę roku :))

      Usuń
  2. Cudowny, misterny i bardzo zwiewny. Podoba mi się ogromnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik, wyszedł śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń