Strony

wtorek, 6 września 2016

Koralikowa rafa.



 Reef with beads.


   Koraliki są bardzo plastycznym materiałem. Najbardziej lubię w nich to,
że można wyczarować z nich prawie wszystko co przyjdzie nam do głowy.
Haft koralikowy zaraz po przeróżnych plecionkach z udziałem koralików,
jest jedną z moich ulubionych technik. I zdecydowanie za rzadko go wykorzystuję.



Zainspirowana podwodnym światem,postanowiłam zrobić koralikową rafę.
Przeszukałam moje zbiory przeróżnych muszli,nawet znalazły się perły,
zakupione dawno dawno temu ;) , i  labradoryt, którego ogień ma barwę,
tajemniczej głębiny. Oczywiście nie mogło zabraknąć koralików :)

Naszyjnik został zawieszony na sznurze zrobionym ściegiem spiral herringbone na 2 koraliki.
Główny element to kwadrat o bokach 8 cm , z frędzelkami ma długość 17 cm.


Materia:
Labradoryt,perły rzeczne,muszle,koraliki Toho Round 11/o i 15/o.





 reef with beads


 reef with beads


 reef with beads


Na tym zdjęciu zrobionym w cieniu ,najlepiej widać ogień labradorytu.
 reef with beads


J.




14 komentarzy:

  1. Cudo, efekt przecudny. Wszystko jest tutaj piękne i kompozycja i połączenia w sumie różnych materiałów, a te dyndające sznureczki to już wisienka na torcie. Piękna praca, zachwycam się. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała rafa koral(ik)owa, zachwycałam się już na Instagramie, robi naprawdę wielkie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można powiedzieć, że to historia opowiedziana koralikami :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))Mam nadzieje ,że kiedyś będę mogła opowiedzieć dłuższą historię ;))

      Usuń
  4. Fantastyczny projekt. Rafa koralowa przy księżycu - jak żywa. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest tak niesamowite, że siedzę z rozdziawioną buzią. :D Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przepiękna rafa.Również mja ulubiona technika.Można z niej wyczarować właśnie takie cuda.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Prawdopodobnie bardzo długo pozostanie moją ulubioną :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Rafy koralowe powstają na skutek działalności skałotwórczej organizmów morskich. Ale to nieprawda, że tylko natura potrafi stworzyć coś tak pięknego. Joasiu, Ty dałaś na to dowód. Twoja rafa jest zachwycająca i niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)) Natura potrafi być bardzo inspirująca,dlatego uwielbiam ją obserwować.
      Nie zawsze jest to możliwe,wtedy oglądam zdjęcia, filmy.I jeżeli choć trochę moja praca przypominają swoją inspirację,daje mi to dużo radości.

      Usuń