Strony

wtorek, 30 sierpnia 2016

Pastelowe kwiaty - Flora


Earrings Pastel Flower  

  Pastelowo błękitne kolczyki przełamane soczystą czerwienią  ,
wykonałam na  konkurs Royal Stone .


Tematem konkursu były " Szalone Lata 60-te/70-te".
Pierwszym moim skojarzeniem były kwieciste, wielobarwne wzory.

Jednak zdecydowałam się na dwa kolory . Postanowiłam połączyć delikatność pasteli
(które były obecne w latach 60 -tych) ,z jakimś soczystym kolorem :)) 

Kwiaty wyplotłam z drobnych koralików,w centrum umieściłam czerwoną kulkę agatu.
Całość dopełniły chwosty zrobione z nici do jeansu w czerwonej barwie.

Kolczyki z metalowym biglem mają około 12 cm długości .
Kwiaty mają 4 cm średnicy.


Materia :

Toho Round 15/o : Opaque Lusteres pale Blue, Silver Lined Ruby,
Toho Round 11/o : Silver Lined Ruby,
Fire Polish 4 mm Aluminium Silver,
Agat kula 6 mm,
Bigle  i ogniwa ze stali chirurgicznej, nici do jeansu.















Proces twórczy :)






J.

12 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki! Nawet nie sądziłam, że to połączenie kolorystyczne może tak świetnie wyglądać, a do tego jeszcze te długaśne chwosty (uwielbiam takie), nosiłabym non stop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych ,
      jeżeli chodzi o biżuterię i przeróżne drobiazgi do wnętrz :)

      Usuń
  2. Fantastyczne te kwiatki. Połączenie kolorystyczne też jest fajne, ale jestem zachwycona kwiatkami i próbuję je rozebrać na czynniki pierwsze. Może jakiś tutorial :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Płatek kwiatka jest zrobiony na bazie trójkąta :)),ale pomyślę nad tutorialem :)

      Usuń
  3. Prześliczne! Skojarzyły mi się z kwitnącą wiśnią, nie tylko z latami 60/70-tymi. Nosiłabym takie przez cały rok, bo z pewnością wprawiałyby mnie w świetny nastrój :) Powodzenia, Joasiu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Kiedyś interesowałam się Japonią,z tego czasu ,między innymi zostało mi w głowie parę słów w tym języku i słabość do wiśni :))

      Usuń
  4. Dla mnie o wiele za długie, ale bardzo mi się podobają. Kwiatuszki są prześliczne, a chwosty pięknie je uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ja lubię rożne długości kolczyków,choć przyznam, że ostatnio bardzo dobrze chodzi mi się w króciutkich wkrętkach :))

      Usuń
  5. Przecudne. Co prawda, nie nosiłabym, ale mogę się pozachwycać precyzją wykonania i połączeniem kolorystycznym.
    I świetne zdjęcie z procesu twórczego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń