Strony

środa, 18 maja 2016

Koty..


cats earrings

Witam po dłuższej przerwie ,
ostatnio natłok innych spraw nie pozwolił być mi tu częściej,
więc czas nadrobić zaległości :)



Dzisiaj pokażę Wam kolczyki, inspirowane bardzo inspirującym :)
stworzeniem, którym jest kot :))Jedni go lubią inni mniej .
Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy .


Kolczyki zostały wyplecione z drobniutkich koralików i zamocowane
na sztyftach ze stali chirurgicznej.
Szerokość i długość każdego kotka ma około 1 cm na 1,2 cm

Materia:
szklane koraliki Toho 15/o ,11/o;
stalowe sztyfty 








cats earrings



cats earrings



cats earrings



catearrings


Do zobaczenia wkrótce :)

J. 


15 komentarzy:

  1. Świetne kociaki :)
    Ja też zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowe bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne!:) Ja też należę do tej pierwszej grupy i mam swoją małą czarną panterę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie połączenie lamparcika z tygryskiem :)

      Usuń
  4. piękne i bardzo delikatne kolczyki :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne :). Zwłaszcza matowo czarne.
    Zapisuję się oczywiście do tych pierwszych i nieustannie boleję, że nie mogę mieć.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że to nie alergia,i może kiedyś uda się zamieszkać z
      jakimś kotkiem.Ja na swojego czekałam bardzo długo ,
      aż pewnego dnia przyszedł dosłownie pod moje drzwi, wzięłam go do domu i tak już zostało ;)

      Usuń
  6. Kocham kocury :) Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń