Strony

poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Fiolety z odrobinką ...

 ...błękitu i pastelowej mięty ;)Komplecik zrobiony na Cykliczne Kolorki .
W tym miesiącu kolorem panującym jest fioletowy .  Kolor ten kiedyś był moim ulubionym,
i do dzisiaj darzę go sympatią. Przy okazji tej zabawy zorientowałam się, że w mojej garderobie
jest go niewiele ,i chyba będzie trzeba to nadrobić ;)) A w moim otoczeniu jedynie doniczka na kwiaty jest w tym kolorze i koszyczki na przyprawy w kuchni.
W sumie jakbym bardziej się rozejrzała to jeszcze parę innych rzeczy by się znalazło ;)
Fioletowy kojarzy mi się z pełną wiosną kiedy kwitną bzy oraz jesienią , gdy można  podziwiać
piękne wrzosowiska, ale także z polami pełnymi lawendy ;), ametystami :)))i przede wszystkim
fioletowymi irysami,(to było moim pierwszym skojarzeniem z fioletem) :))

   Jeżeli chodzi o Stefana to widziałabym go z bocianem albo muchą,dlatego że przyjaźnie między gatunkowe (i nie tylko) są możliwe,może nie za częste ale się zdarzają :)I pokazują nam ,że mimo skrajnych poglądów,innego pochodzenia, różnych zainteresowań ,można znaleźć choć jeden element wspólny,który wystarczy by się przyjaźnić. Bo tak naprawdę,aż tak skrajnie się od siebie nie różnimy.W przypadku Stefana, Muchy i Bociana połączyć może ich staw, na który na pewno lubią zaglądać ;)))

A teraz czas na bransoletkę:)i kolczyki.
Bransoletka to sznur koralikwo szydełkowy w różnych odcieniach fioletu z odrobiną błękitu i mięty.
Do ozdoby doczepiłam metalową sowę.  Kolczyki kuleczki zostały wyplecione ściegiem peyote.
Długość bransoletki około 21 cm,średnica koralikowej kulki około 1,6 cm,
całkowita dlugość kolczyka z biglem około 4 cm .

Kolory Toho 11/o : Silver Lined Lavender,  Lt Grape,  Amethyst ;Silver Lined Milky Dark Peridot, Aqua, Lt Aqua;
                                    Metallic Rainbow Iris .



Violet Owl














Dziękuję, że do mnie zaglądacie.
Pozdrawiam
Asia



                                 

67 komentarzy:

  1. Cuudo! Piękne połącznie kolorystyczne - takie niebanalne. Bardzo elegancko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu śliczny komplecik i kolorki i sposób wykonania daje bardzo ładny efekt i w tym zestawieniu ten komplecik pasuje chyba do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście można powiedzieć ,że jest bardzo uniwersalny :))

      Usuń
  3. Przepiękny komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie kolorów. Fiolet z zielonkawością - udana kombinacja kolorystyczna :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię połączenie tych dwóch kolorów :) Pozdrawiam ;))

      Usuń
  5. Piękności,komplecik jak marzenie i tyle tam różnych odcieni fioletów.
    Kolorki super stonowane i dobrane ,jak dla mnie zadanie zaliczone na piąteczkę z plusem .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie zestawione kolory, piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet:) Podoba mi się to zestawienie kolorystyczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , to jedna z moich ulubionych mieszanek kolorystycznych ;)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Fajna bransolka i kolczyki w pieknych pastelowych kolorkach. Podziwiam, aczkolwiek kompletnie nie kumam tej techniki :-)
    Miłej zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie mogłam załapać,ale po kilku(nastu) :)) próbach i eksperymentów okazało się że nie jest to trudne :)) Pozdrawiam ;))

      Usuń
  10. Ale śliczny komplet :) No i ta sówka... oj, nosiłabym :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przecudna! :D To połączenie kolorów wygląda przepięknie! ;) podziwiam Twój projekt i wykonanie! :)
    super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny komplecik :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplecik :)
    Marzy mi się zrobić kiedyś takie kulki, ale na razie na marzeniach się kończy :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja z niecierpliwością czekam na te kulki, z chęcią pooglądam :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Piękny, klasyczny komplecik, choć zestaw kolorów dość nietypowy. Fajnie to wygląda. No i do twarzy mu w miedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw kolorów eksperymentalny:)) Bardzo spodobały mi się melanżowe sznury i ostatnio zacząłem robić różne mieszanki koralikowe :))Pozdrawiam :))

      Usuń
  15. Super komplet , podoba mi sie zestawienie kolorów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowita kolorystyka:) podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy komplecik :) Uwielbiam takie "koralikowanie" Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie komplety, pięknie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplet, super kolory. Muszę zrobić taką bransoletkę, ale przeraża mnie nawlekanie tych koralików. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawsze przeraża nawlekanie,ale jak już się zacznie do dalej jakoś idzie ;))A do nawlekania takich przypadkowych sekwencji mam taki młynek ,więc oszczędza to trochę czasu :)) bo koraliki praktycznie same wskakują na igłę:))Pozdrawiam :))

      Usuń
  21. Jakie śliczne połączenie kolorów. Zestawienie fioletów z miętą - nietypowe, a takie urzekające :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie pomyślałam ,że jak fiolet z zielenią pasują do siebie,a mięta to przecież odcień zieleni,więc powinno być dobrze ;))Pozdrawiam :))

      Usuń
  22. Świetnie połączyłaś kolorki, komplet jest przez to oryginalny :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny komplet,bransoletki bardzo lubię i ta jest rewelacyjna,kolczyków wprawdzie nie noszę,ale te mają bardzo ciekawy kształt,że nie wspomnę o kolorystyce i mi się też bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) ja też mimo tego, że uszy mam przebite , ostatnio bardzo rzadko noszę kolczyki w przeciwieństwie do bransoletek ;)) Pozdrawiam :))

      Usuń
  24. Genialny jest ten komplet! i kolorki tak świetnie dobrane - po prostu super :)
    na dodatek ten "ścieg peyote" tak mnie zaciekawił, że musiałam poszukać w internecie i troszkę poczytać na ten temat :) Niestety ja nie umiem pracować z takimi maluteńkimi koralikami dlatego tym bardziej podziwiam za cierpliwość i efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścieg peyote zawsze można wykonać na większych koralikach,i w sumie na takich się uczyłam.
      Łatwiej mi było nad nimi zapanować ,jak już się nauczyłam to zmniejszałam ich rozmiar ;))
      Choć na większych też bardzo ładnie wychodzi, tylko po prostu kulki będą większe :))
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  25. Prześliczny komplecik, bardzo fajny kolorystycznie. Podziwiam kuleczki - dla mnie wciąż czarna magia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ma się opanowany sutasz,to takie kulki nie są skomplikowane ;)))) i są tylko kwestią czasu, jeżeli oczywiście ma się ten czas :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  26. O mój Boże- ja chyba polubię fiolet! W Twoim wydaniu- do zakochania! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ,fiolet ma bardzo wiele odcieni,do wyboru do koloru :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  27. Komplecik świetny :) Najbardziej podobają mi się kolczyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaka śliczna biżuteria... kolorki super dobrane ... ech jeszcze raz obejrzę to cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne kolory! Piękna biżuteria.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny komplecik. Kule i kwiaty to ulubione przeze mnie elementy biżuterii. A te kulki są przepiękne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też bardzo lubię i kule i kwiaty :))

      Usuń
  31. ciekawe kolory koralików, piekny komplecik wyszedł :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny komplecik, wyobrażam sobie realne kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń