Strony

wtorek, 24 marca 2015

Serduszkowe ...

       Nareszcie dzień robi się coraz dłuższy ,co bardzo sprzyja  mojemu koralikowaniu  :)
Zdecydowanie jestem "skowronkiem" i nie lubię siedzieć nocami przy sztucznym oświetleniu,
choć czasem  zdarza się , w wyjątkowych sytuacjach .
Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do najmniejszych Toho , jest więcej nawlekania  , dłużej się je przerabia, ale  odczuwam większą radość ze skończonej pracy.
Bardzo fajnie sprawdzają się przy tkaniu na krośnie szczególnie przy motywach kwiecistych,
można więcej kolorów wpleść, a kwiaty wyglądają jakby wyszły spod pędzla impresjonisty :))
Sama jeszcze żadnej kwiecistej nie utkałam , ale podziwiam u innych koralikujących i
efekty są wspaniałe:))

U mnie tym razem bransoletki szydełkowe  melanżowe i jedno kolorowe z malutkim serduszkiem z magnetycznym zapięciem.

Długość każdej bransoletki to około 20 cm,a średnica sznura ma 0,6 mm.


Kolory Toho 15/0 : Opaque Jet , O. White, O. Navy Blue, O. Dandelion , O. Sour Apple, O. Rainbow Turquoise,
                                    O. Cornflower .









"little heart "bracelet

































     Bardzo dziękuję, że do mnie zaglądacie i zostawiacie ślad po sobie w postaci komentarzy,
dodaje mi to skrzydeł i motywuje do dalszej pracy :))



8 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bransoletki, lubię biżuterię tego typu bo pasuje niemal na każdą okazję, a te kolorowe są najładniejsze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny zestaw bransoletek ,a serduszko delikatne maleństwo dodaje im uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Potwierdzam. 15/0 to strasznie pracochłonne ale i efektowne sznury. bardzo podobają mi się Twoje melanże. A wszystkie razem na jednej ręce też na pewno świetnie się komponują :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam - takie bransoletki z pewnością są pracochłonne, ale efekt końcowy jest świetny:) Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie wyglądają - szczególnie te melanżowe. A mini serduszka - bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,mi też najbardziej te wielokolorowe się podobają :)

      Usuń