Strony

piątek, 27 lutego 2015

Kolczyki sutasz "Orange"



      Bardzo spodobała mi się zabawa u Danusi  , więc postanowiłam i w tym miesiącu coś
przygotować :) Sprawa się troszkę skomplikowała ,gdyż jakiś czas temu zrobiłam kilka pomarańczowych rzeczy i moje zasoby koralikowe w panującym lutowym kolorze zostały mocno wyczerpane,ale na szczęście zostało mi troszkę sutaszowych sznureczków.
  
    Pierwszym moim skojarzeniem z kolorem pomarańczowym była pomarańcza,a po niej marchewki,dynie ,mandarynki. Wszystkie te owoce i warzywa bardzo lubię. Koloru w moich ubraniach jest niewiele,ale ogólnie lubię ten kolor jest bardzo energetyczny i nastraja pozytywnie. Bardzo też lubię ozdobne odmiany miniaturowych słoneczników w tym kolorze ,irysy i lilie.

        Na marzec proponuję kolor żółty ,dlatego że w tym kolorze są również moje ukochane irysy,
i słoneczniki, i jest to kolor który  kojarzy mi się z wiosną na którą czekam z utęsknieniem.

        W tym  miesiącu przygotowałam kolczyki wykonane haftem sutasz.W centrum znajduje się kamień kocie oko w kolorze pomarańczy , otoczony tasiemkami sutaszu w kolorze pomarańczy i moreli. Pomiędzy tasiemkami i na zewnątrz zostały przyszyte kuleczki pomarańczowego howlitu , szklane koraliki Fire Polish      
oraz  Toho 15/0. Długość kolczyków z biglem to około 6 cm.



    


Soutache earrings " Orange"
















45 komentarzy:

  1. Piękne pomarańczowe kolczyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały czas powtarzam ,że sutasz jest przepiękną techniką bo można z niej czarować fantastyczne ozdoby takie jak te kolczyki.Miło,że chcesz się nadal bawić z nami.
    JUż niebawem pojawi się nowy kolorek ,także zapraszam serdecznie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne:) fajnie się prezentują takie "przekrzywione:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne Te pomarańczowe ''zakrętaski.''

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i bardzo ozdobne kolczyki! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace w technice sutasz są niesamowite - twoje kolczyki są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wzór, koralikowy brzeg dodaje im wiele uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę uzupełnić swój komentarz, bo właśnie przejrzałam resztę Twoich prac. Są obłędne!!!!! Szczególnie na te koralikowe nie mogę się napatrzeć, naszyjnik kwiatowy wspaniały! Ja niestety jestem na poziomie podstawowym w koralikowaniu, bo ciągle brakuje czasu. Ale dałaś mi takiego kopa, że biegnę wyciągać moje zapasy. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. piękne kolczyki!
    sutasz podoba mi sie ogromnie, jest tylko jeden mały szkopuł- nie nosze prawie biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sutasz... więc cóż mogę powiedzieć... przepiękne są :) w dodatku takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze podziwiam tego typu prace. :) Śliczne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykuwają oczy. Tak soczyście pomarańczowe. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, promienne, przypominają mi słońce, które ostatnio jest coraz więcej :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie orange :) pomarańcza tak mi się ślicznotki kolczyki kojarzą :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki w bardzo ciekawy sposób "ułożone" :)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał, ale ogniste i energetyczne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejna sutaszowa praca i również piękna i pomysłowa jak oglądane wcześniej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kolczyków nie noszę, i czasem żałuję, tak jak teraz:) Bardzo energetyczne i oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace tworzysz, te kolczyki są wyjątkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolczyki sutaszowe prace bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne :) projekt i wykonanie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Joasiu, kolczyki są zachwycające! Kuleczki howlitu tak idealnie tu pasują.
    Po prostu ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Im więcej oglądam sutaszu , tym bardziej mam na niego ochotę...Piękne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słoneczka!!! Wschodzące lub zachodzące jak kto woli :-) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście, niezwykle energetyczne. Wieje wiosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne, energetyczne, pięknie wykonane :). Aż miło na nie popatrzeć. Fajnie, że dałaś do kolczyków miedziane bigle, bo według mnie, miedź pięknie się komponuje z pomarańczem.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam sutaszową biżuterię (robić nie umiem, ale podziwiam talent u innych), te kolczyki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomarańcz w Twoim wykonaniu "daje po oczach" - ale powoli się oswajam. Kolczyki bardzo ładne :-) Na pewno zwracają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kolczyki, uwielbiam oglądać sutaszowe dzieła, a te kolczyki mimo że są w pomarańczu za którym nie przepadam bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo w tym wyzwaniu sutaszu - pięknego sutaszu :) . Twoje kolczyki są prześliczne - świetnie skomponowane i wykonane. Muszą przepięknie wyglądać na człowieku...

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudeńka! Pięknie oprawione koraliki. Całość prezentuje się świeżo i słonecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ,kolczyki swoją energetyczność na pewno zawdzięczają kolorowi pomarańczowemu :) na zdjęciach wyszedł troszkę bardziej jaskrawo niż w rzeczywistości,zawsze mam problem z oddaniem koloru pomarańczowego i czerwonego na zdjęciu :) te dwa kolory zawsze wychodzą mi jaśniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładne kolczyki, fajny energiczny kolor. Jestem pod wrażeniem tej techniki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale cudne kolczyki! Wyglądają tak słonecznie i ciepło, wprost rewelacyjnie :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie podoba mi się ta sutaszowa biżuteria, kolczyki są śliczne:) Ja niestety nie mogę nosić:/

    OdpowiedzUsuń