Strony

poniedziałek, 5 stycznia 2015

W krateczkę ...


     Od jakiegoś czasu podziwiając piękne bransoletki utkane na krośnie , zawładnęła mną chęć, aby też coś zrobić tą metodą. Nie jest to moja pierwsza próba, zdarzyło mi się już utkać bransoletkę, lecz z barku wiedzy i odpowiednich koralików efekt wyszedł inny niż zamierzony. Tym razem (troszkę) się przygotowałam, choć nie obyło się bez problemów.
Chciałam kombinacyjnie pozbyć się nici i je powciągać ,i nawet przy dwóch pierwszych nitkach plan się powiódł, lecz następna stawiła opór. Bransoletka się pozaciągała i powstały dziury .
Nie pozostało mi nic innego jak zacząć od nowa ,tym razem bez kombinacji , nitki ucięłam i schowałam za pomocą igły :).

Bransoletka została utkana z koralików Toho w rozmiarze 15.
Za zapięcia posłużyły większe koraliki Fire Polish. Długość to około 18 cm ,szerokość 3 cm.
Do bransoletki dorobiłam kolczyki wielkości 1 cm na 1,5 cm zamocowane na metalowych sztyftach,które zostały wyplecione ściegiem kwadratowym .

Kolory Toho 15 : Opaque Pepper Red , O. Cornfower , O. Rainbow Turquoise , Nickel , Metallic Amethyst Gun Metal .





 Loom Checkered Bracelet












checkered earrings













4 komentarze:

  1. świetny komplecik, ten wzorek jest super, a kolczyki do bransoletki - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,fajnie że się podoba :))

      Usuń