Strony

piątek, 30 stycznia 2015

Blue & Red ...

    Od pewnego czasu obserwuję zabawę w kolorki, i w końcu udało mi się coś na tą okazję uszyć :).
Troszkę na ostatnią chwilę ,ale mam nadzieję że następnym razem uda mi się szybciej coś wykonać.

Inspiracją kolorystyczną do moich sutaszowych kolczyków były letnie łąki pełne  przekwitających chabrów (wtedy mają bledszy odcień ) i maków.
Kolor niebieski jest jednym z moich ulubionych kolorów,chyba w każdej postaci. Lubię go w biżuterii,  ubraniach , ozdobach i różnych  innych dodatkach. Moimi ulubionymi odcieniami są : głęboki kolor lapisu lazuli ,idnygo ,a także błękit akwamarynu i oczywiście chabrowy :)),a także niebieskości wpadające w zielenie .

Kolczyki uszyte z tasiemek sutaszu , w centrum  kulka howlitu. Ozdobione koralikami Toho i Fire Polish. Zawieszone na metalowych antyalergicznych biglach. Długość kolczyków z biglem to około
8 cm.













104 komentarze:

  1. Ślicznie wyszły :)
    Na pewno na uszkach prezentują się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak naprawdę nie wiem jak to się stało ,ale jeszcze nie było przymiarki na uszach :))
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. Dla mnie troszkę za długie ale są piękne .... podobają mi się . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,rzeczywiście są trochę długie,sama wolę krótsze nosić :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Lepiej póżno niż wcale.Bardzo ładny wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to dość często się zdarza ,że robię wszystko na wczoraj :) Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :))

      Usuń
  4. Super, podziwiam tą technikę i osoby potrafiące tak ładnie zszywać te sznureczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję,ale nie wiem czy kiedykolwiek będę tak do końca zadowolona ze zszytych sznureczków :)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Bardzo ładne kolczyki - świetny wzór i fajne kolory. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joasiu miło,że dołączyłaś do naszej gromadki artystek.
    Jest już Was tak dużo,że jeszcze trochę zacznę się gubić co ,gdzie haha.
    Śliczne te Twoje kolczyki i pięknie połączyłaś niebieski z czerwonym .
    Baw sie dobrze .
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ja mam nadzieję, że będzie nas jeszcze więcej :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękne połączenie czerwieni z niebieskim w wersji "sutaszowej":)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne są te kolczyki! Choć nie zawsze dobrze dogaduję się kolorem czerwonym to w tej wersji chętnie bym nosiła:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli zdarzą mi się jakieś czerwone rzeczy to zazwyczaj w towarzystwie innego kolorku :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Piękne kolczyki! Lubię takie zestawienie kolorów, na bazie przeciwieństwa :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ostatnio spodobały mi się takie połączenia , barwy wydają się bardziej kontrastowe i mocniejsze :)

      Usuń
  10. Śliczne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciesze się , że dołączyłaś do zabwy w kolorki i powiększyłaś grono Artystek Kolorystek . Mam nadzieję , że i w lutym będziesz się z nami bawić.
    Kolczyki przepiekne , bardzo lubię oglądać bizuterie sutasz. Jest to technika, której na 100% spróbuję . Niestety bizuterii nie noszę, ale uwielbiam ją oglądać. I bardzo mi się podoba to połaczenie niebieskiego z czerwonym.
    Pozdrawiam i życzę udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w lutym dołączę i bardzo polecam spróbowanie sutaszu , na początku może sprawić kłopot ale później to już sama przyjemność :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Tutaj są dopiero piekności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolczyki,jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj w zabawie, kolczyki mnie urzekły uwielbiam chabry i maki przypominają mi dzieciństwo i beztroskie bieganie po łące...ech chyba się rozmarzyłam:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam ten widok :))Pozdrawiam :)

      Usuń
  15. Rewelacyjny wzór! Ostatnio z coraz większym upodobaniem oglądam prace sutaszowe :-)
    Swietnie, ze zdecydowałaś się dołączyć do Cyklicznych Kolorków - zostań z nami Artystkami, bo gwarantujemy Ci super zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostanę na pewno :) Uwielbiam oglądać różnorodne prace w przeróżnych technikach :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  16. śliczne kolczyki, pięknie się plączą te sznureczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,przy szyciu nie tylko sznureczki się plątały :)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Super kolczyki:) Normalnie poczułam wiosnę przez te połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja już nie mogę się doczekać się wiosny ,a tu u mnie dziś śnieg spadł :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Fantastyczne kolczyki Joasiu! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sutasz podziwiam od dawna :) Piękne kolczyki i super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolczyki. Bardzo mi się podobają zwłaszcza że są połączone z moja ulubioną czerwienią :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga brunlandia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna podziwiam sutaszową biżuterię. Jestem pełna podziwu dla zdolności:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kolczyki. Sutasz daje rewelacyjne możliwości niestety nie dla mnie:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może watro jednak spróbować ?,na początku wszystko się plącze, ale później już jest coraz lepiej :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  23. Piękne kolczyki!!! Kocham sutasz, mam potrzebne do niego materiały, tylko czasu brak by się nauczyć;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym czasem to już tak jest, że ile by go nie było to ciągle mało :)) Ja też mam materiały na pewną nową technikę tworzenia i czekają w kolejce :)) ale mam nadzieję,że w końcu czas w jakiś magiczny sposób się rozciągnie :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :))

      Usuń
  24. Bardzo ładne, ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  25. mocne połączenie!
    zupełnie nie "moje" ...
    z tym większą przyjemnością pooglądam -)

    OdpowiedzUsuń
  26. Stworzyłaś fantastyczne kolczyki! Piękny wzór i kolorystyka! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, uwielbiam takie kolorystyczne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam prawdziwe mistrzostwo: )

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne. fanie wyszło zestawienie błękitu z czerwonym

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne kolczyki, wyglądają pięknie w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne. Co prawda nie jest to moje połączenie kolorów, ale jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z chęcią bym jeszcze dodała do niego troszkę cytrynowego :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Super! Bardzo lubię ażurowe sutasze!

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne te Twoje kolczyki - tak mało na tym wyzwaniu pojawiło się połączeń niebiesko-czerwonych, a jak widać na twoim przykładzie - może to połączenie być nader udane. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne
    istne arcydzieło...
    co by tu nie pisać to i tak słowa nie oddadzą piękna kolczyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) do arcydzieła jeszcze co nieco brakuje :))

      Usuń
  35. wspaniałe połączenie niebieskiego i czerwieni! takie trochę z pazurkiem :) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Joasiu śliczne wywijaski. Urocze kolczyki. Dla mnie to prawie czarna magia Wiec tym bardziej zachwycam sie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,dla mnie też na początku było to zawiłe ale powolutku można wszystko albo prawie wszystko rozpracować :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  37. Pooglądałam Twoje prace i jestem pełna podziwu!! Za sutasz się nie biorę bo brak czasu, tylko podziwiam. Przepiękne, nietuzinkowe kolczyki Ci wyszły, fajne połączenie kolorków i te sploty..... Brawo:))

    OdpowiedzUsuń