Strony

sobota, 6 grudnia 2014

Geometrycznie :)


W końcu się zmotywowałam do zrobienia tego wzorku z maja .
Czasem tak bywa, że niektóre rzeczy ( projekty ) muszą trochę odleżeć zanim się za nie zabiorę,
a inne są już zaczęte ale czekają w kolejce bo może uda mi się coś lepszego wymyślić,albo po prostu opuszcza mnie wena lub zdążył mi do głowy w między czasie wpaść inny pomysł ,który natychmiast trzeba wypróbować :)))

Bransoletka koralikowo-szydełkowa z Toho w rozmiarze 11/0,wykończona metalowymi elementami.
Długość z zapięciem około 23 cm ,pasuje na nadgarstek o obwodzie 17-18 cm.

Do bransoletki dorobiłam kulkowe kolczyki ,które zostały wyplecione również z Toho 11/0.
Długość z biglem metalowym (antyalergicznym ) ,około 3 cm, a kuleczka ma średnicę 1,5 cm.

Wzór do kuleczki udało mi się rozrysować dzięki czystemu szablonowi na kulki Joanny .



Bracelet bead crochet rope.











 Na koniec pochwalę się wyróżnieniem z Szuflady :)




Asia







4 komentarze:

  1. No no no coraz to lepsze projekty :)a poza tym jeszcze raz gratuluje wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyróżnienia za piękne, już wcześniej chwalone serce. Geometria też wygląda fajnie, ale strasznie przepraszam, serca nie przebije ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Serce też mi się podoba najbardziej ze wszystkich moich tworów,i chyba zrobię ich więcej z innymi kamyczkami ;)))ale nie wiem jeszcze kiedy :)

      Usuń