Strony

piątek, 14 listopada 2014

Czarne Serce ...


Postanowiłam wziąć udział w następnym wyzwaniu , 
chyba zaczynają powoli mnie wciągać.

Tym razem  oplotłam serce czarnego agatu  drobnymi koralikami Toho R w rozmiarze 15 i TT 
w kolorze oksydowanego srebra.
Serduszko ma niecałe 4 cm wysokości i szerokości w najszerszym miejscu,
wisiorek zawieszony na srebrnym łańcuszku.



Black Heart



Tył serca.



                               



          Czarne Serce zgłaszam do   Otwórz Szufladę - Czerń z Czymś ... 




Asia










10 komentarzy:

  1. Och... przepiękny minimalizm! Boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Ta krawatka idealnie do niego pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. CZysta elegancja. bardzo mi się podoba to serce, robi niesamowite wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękno w czystej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za miłe komentarze ,są bardzo dla mnie motywujące :)
    Już nawet chodzi mi po głowie następne serduszko ,też w wersji minimalistycznej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje super pomyslu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany ! Czegoś tak ślicznego z biżuterii dawno nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Proste wzory mają coś w sobie:)

      Usuń