Strony

wtorek, 30 września 2014

Cytrynowy ...

Tym razem cytrynowy sutasz.
Kolczyki zostały zrobione już jakiś czas temu ,a ostatnio dorabiałam do nich sznur koralikowy,
ale o nim następnym razem ;)

Do uszycia kolczyków użyłam ,tasiemek sutaszu w kolorze cytrynowym  oraz srebrnego skręcanego
sznurka. W centrum kolczyka kocie oko,tył kolczyka wykończony koralikami Toho 15/0 ,
w kolorze PFG Aluminium i koralikami Mill Hill, z przodu wszyta srebrna oponka, a po między
sznurkami Toho PFG Aluminium w rozmiarze 6/0 oraz koraliki Fire Polish Cathedral.
Kolczyki zawieszone na srebrnych biglach, całkowita długość to około 8cm .



Soutache earrings





Pozdrawiam 
Asia



4 komentarze:

  1. fajna kolorystyka i wzór też całkiem mi się podoba, ale paradoksalnie najbardziej podoba mi się wykończenie koralikami (pewnie dlatego, że ja koralikowiec a nie sutaszowiec jestem). Powiem, że nawet bym tył na przód zamieniała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najpierw był sutasz, a do niego były potrzebne koraliki,wiec zaczęło ich przybywać coraz więc ,a jak zobaczyłam sznur koralikowy i inne plecione twory to koniecznie musiałam sprawdzić jak to się robi :))
      A tył wykończyłam koralikami dlatego, że nie chciałam podklejać materiałem :)) .
      Nowa Właścicielka kolczyków ma krótkie włosy, więc może od czasu do czasu się przekręcą i będzie bardziej koralikowo :)
      Pozdrawiam i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Co do zamiany zgadzam się z Karolą. Kolory sliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować ubrać kolczyki na odwrót :))
      Dziękuje za komentarz i odwiedziny mojego bloga:) Pozdrawiam :)

      Usuń