Strony

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Kolczyki "Kobaltowe Świderki"

Dzisiaj będą moje pierwsze świderki :) jeszcze nie wiem czy ostatnie,
ale bardzo przyjemnie się je wyplatało,więc może być ich więcej.

Kolczyki w  kolorystyce kobaltowej z odcieniami zieleni. Zawieszone na srebrnych biglach.
Całkowita długość świderków z biglem około 5cm .
Wyplecione według tego schematu .

:) Składniki :

Toho Treasura 12/0 silver lined cobalt ,
Toho Round  11/0 silver lined milki dark peridot ,
Toho Round 8/0 transparent rainbow ark peridot ,
srebrne bigle ,ogniwa, żyłka 0,14 mm .



             









Pozdrawiam :)
Joanna

4 komentarze:

  1. Bardzo miłe dla oka świderki w pięknych kolorach :)
    nie wiem jak to robisz że coś rozumiesz z tego schematu :) mnie się nie udało zrozumieć nic :)
    podziwiam i pozdrawiam
    Mag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pierwszy raz zobaczyłam ten schemat też nie wiedziałam co do czego:)
      Później zorientowałam się, że przypomina mi to ścieg peyote :)), a różna wielkość i różna ilość koralików w rzędzie, powoduje skręcanie się świderków.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Mi to troszkę przypomina ślimaka :D ale nie wiem dlaczego :). Ale za to baaardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przyszło mi to do głowy, ale rzeczywiście są takie ślimaki z taką świderkową skorupą :)

    OdpowiedzUsuń