Strony

czwartek, 3 kwietnia 2014

Lewą czy prawą ?... sznur koralikowo szydełkowy

Przyszedł czas na sznury koralikowe :)
Największą trudnością było dla mnie opanowania szydełka prawą ręką, mimo tego, że piszę prawą, bo tak zostałam nauczona, jednak z natury jestem leworęczna ,
więc z szydełkiem nie poszło tak łatwo.
Po kilkunastu próbach stwierdziłam, że jest to dla mnie niewykonalne , a większość tutoriali jakie znalazłam nie tylko na sam sznur, ale ogólnie na szydełko było dla praworęcznych.
Jednak chęć zrobienia sznura koralikowego była silniejsza ,
więc postanowiłam że dalej będę szukać.
Znalazłam  Tu  :) ( autorką tutorialu jest Sara Spoltore ).
Lewą ręką poszło zdecydowanie szybciej.





Bransoletka została zrobiona z koralików Toho  w rozmiarze 8/0 w kolorach : opaque cherry,
opaque navy blue, opaque white.







Bransoletka na 6 koralików w rzędzie , użyte koraliki to  Toho 8/0 opaque navy  blue.




                                     


Bransoletka na 6 koralików w rzędzie , użyte koraliki to  Toho 8/0 opaque jet.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz